Trg Dositeja Obradovića 2, 21000 Novi Sad 021/458-988 021/450-620 ћирилица | latinica

Ljiljana Knežević

Photo of Dr Ljiljana Knežević
Dr Ljiljana Knežević
docent
IV sprat, kabinet br. 25 Departman za biologiju i ekologiju Prirodno-matematički fakultet Univerzitet u Novom Sadu 21000 Novi Sad, Srbija 021/485-2683

SCOPUS Autor ID: 57200598635

 OBRAZOVANJE

  • 2013. Doktor filoloških nauka, Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
  • 2002. Magistar lingvističkih nauka, Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
  • 1996. Diploma osnovnih studija, studijski program: Engleski jezik i književnost, Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu

AKADEMSKA, NAUČNA I STRUČNA ZVANJA

  • 2015. – danas, Docent, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
  • 2003. – 2015., Viši predavač, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
  • 1996. – 2003., Predavač, Prirodno-matematički fakultet Univerzitet u Novom Sadu

NASTAVA I KURSEVI

  • Engleski jezik B1-B2 (za studente biologije, ekologije i hemije)
  • Engleski jezik 1 (za studente matematike i informatike)
  • Engleski jezik 2 (za studente matematike i informatike)

UDŽBENICI

  • Knežević LJ. (2009). English for Specific Academic Purposes: Biology, Ecology, Chemistry. Prirodno-matematički fakultet, Novi Sad.

OBLAST NAUČNOG ISTRAŽIVANJA

  • Primenjena lingvistika
  • Engleski jezik struke
  • Akademski engleski

ODABRANI PROJEKTI

  • Upotreba rečnika u nastavi engleskog jezika struke na tercijarnom nivou obrazovanja, 2017.-2018., Pokrajinski sekretarijat za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost AP Vojvodine, rukovodilac projekta S. Halupka Rešetar, Filozofski fakultet, Novi Sad.

ODABRANE REFERENCE

  • Knežević, LJ. (2019). Razvijanje veštine usmenog izlaganja u univerzitetskoj nastavi engleskog jezika. Knjiga 16, E-disertacija. Novi Sad: Filozofski fakultet.
  • Halupka-Rešetar, S., Knežević, Lj., & Topalov, J. (2018). Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective. Journal of Multilingual and Multicultural Development, 39(10): 912-924.
  • Halupka Rešetar, S., & Knežević, Lj. (2016). Refusals in the production of Serbian ESP learners. Facta Universitatis, Series: Linguistics and Literature, 14(2):103-116.
  • Knežević, Lj., & Halupka-Rešetar, S. (2015). The influence of orientation and perceived language competence on ESP students’ willingness to read. ESP Today, 3(1):64-82.