fb
Трг Доситеја Обрадовића 2, 21000 Нови Сад 021/458-988 021/450-620
 

Љиљана Кнежевић

Photo of Др Љиљана Кнежевић
Др Љиљана Кнежевић
ванредни професор
IV спрат, кабинет бр. 25 Департман за биологију и екологију Природно-математички факултет Универзитет у Новом Саду 21000 Нови Сад, Србија 021/485-2683

SCOPUS Author ID: 57200598635

 ОБРАЗОВАЊЕ

  • 2013. Доктор филолошких наука, Филозофски факултет, Универзитет у Новом Саду
  • 2002. Магистар лингвистичких наука, Филозофски факултет, Универзитет у Новом Саду
  • 1996. Диплома основних студија, студијски програм: Енглески језик и књижевност, Филозофски факултет, Универзитет у Новом Саду

АKАДЕМСKА, НАУЧНА И СТРУЧНА ЗВАЊА

  • 2015. – данас, Доцент, Природно-математички факултет, Универзитет у Новом Саду
  • 2003. – 2015., Виши предавач, Природно-математички факултет, Универзитет у Новом Саду
  • 1996. – 2003., Предавач, Природно-математички факултет Универзитет у Новом Саду

НАСТАВА И KУРСЕВИ

  • Енглески језик Б1-Б2 (за студенте биологије, екологије и хемије)
  • Енглески језик 1 (за студенте математике и информатике)
  • Енглески језик 2 (за студенте математике и информатике)

УЏБЕНИЦИ

  • Кнежевић Љ. (2009). English for Specific Academic Purposes: Biology, Ecology, Chemistry. Природно-математички факултет, Нови Сад.

ОБЛАСТ НАУЧНОГ ИСТРАЖИВАЊА

  • Примењена лингвистика
  • Енглески језик струке
  • Академски енглески

ОДАБРАНИ ПРОЈЕKТИ

  • Употреба речника у настави енглеског језика струке на терцијарном нивоу образовања, 2017.-2018., Покрајински секретаријат за високо образовање и научноистраживачку делатност АП Војводине, руководилац пројекта С. Халупка Решетар, Филозофски факултет, Нови Сад.

ОДАБРАНЕ РЕФЕРЕНЦЕ

  • Кнежевић, Љ. (2019). Развијање вештине усменог излагања у универзитетској настави енглеског језика. Књига 16, Е-дисертација. Нови Сад: Филозофски факултет.
  • Halupka-Rešetar, S., Knežević, Lj., & Topalov, J. (2018). Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective. Journal of Multilingual and Multicultural Development, 39(10): 912-924.
  • Halupka Rešetar, S., & Knežević, Lj. (2016). Refusals in the production of Serbian ESP learners. Facta Universitatis, Series: Linguistics and Literature, 14(2):103-116.
  • Knežević, Lj., & Halupka-Rešetar, S. (2015). The influence of orientation and perceived language competence on ESP students’ willingness to read. ESP Today, 3(1):64-82.