IV спрат, кабинет бр. 25 Департман за биологију и екологију Природно-математички факултет Универзитет у Новом Саду 21000 Нови Сад, Србија
021/485-2683
ljiljana.knezevic@dbe.uns.ac.rs
SCOPUS Author ID: 57200598635
ОБРАЗОВАЊЕ
- 2013. Доктор филолошких наука, Филозофски факултет, Универзитет у Новом Саду
- 2002. Магистар лингвистичких наука, Филозофски факултет, Универзитет у Новом Саду
- 1996. Диплома основних студија, студијски програм: Енглески језик и књижевност, Филозофски факултет, Универзитет у Новом Саду
АKАДЕМСKА, НАУЧНА И СТРУЧНА ЗВАЊА
- 2015. – данас, Доцент, Природно-математички факултет, Универзитет у Новом Саду
- 2003. – 2015., Виши предавач, Природно-математички факултет, Универзитет у Новом Саду
- 1996. – 2003., Предавач, Природно-математички факултет Универзитет у Новом Саду
НАСТАВА И KУРСЕВИ
- Енглески језик Б1-Б2 (за студенте биологије, екологије и хемије)
- Енглески језик 1 (за студенте математике и информатике)
- Енглески језик 2 (за студенте математике и информатике)
УЏБЕНИЦИ
- Кнежевић Љ. (2009). English for Specific Academic Purposes: Biology, Ecology, Chemistry. Природно-математички факултет, Нови Сад.
ОБЛАСТ НАУЧНОГ ИСТРАЖИВАЊА
- Примењена лингвистика
- Енглески језик струке
- Академски енглески
ОДАБРАНИ ПРОЈЕKТИ
- Употреба речника у настави енглеског језика струке на терцијарном нивоу образовања, 2017.-2018., Покрајински секретаријат за високо образовање и научноистраживачку делатност АП Војводине, руководилац пројекта С. Халупка Решетар, Филозофски факултет, Нови Сад.
ОДАБРАНЕ РЕФЕРЕНЦЕ
- Кнежевић, Љ. (2019). Развијање вештине усменог излагања у универзитетској настави енглеског језика. Књига 16, Е-дисертација. Нови Сад: Филозофски факултет.
- Halupka-Rešetar, S., Knežević, Lj., & Topalov, J. (2018). Revisiting willingness to communicate in English as a foreign language: the Serbian perspective. Journal of Multilingual and Multicultural Development, 39(10): 912-924.
- Halupka Rešetar, S., & Knežević, Lj. (2016). Refusals in the production of Serbian ESP learners. Facta Universitatis, Series: Linguistics and Literature, 14(2):103-116.
- Knežević, Lj., & Halupka-Rešetar, S. (2015). The influence of orientation and perceived language competence on ESP students’ willingness to read. ESP Today, 3(1):64-82.