IV спрат, кабинет бр. 12 Департман за биологију и екологију Природно-математички факултет Универзитет у Новом Саду 21000 Нови Сад, Србија
021/485-2699
tihomir.lazarevic@dbe.uns.ac.rs
SCOPUS Author ID: 57201738332
ORCID ID: 0000-0001-6481-7501
ОБРАЗОВАЊЕ
- 2019. Доктор методике наставе биологије, Природно-математички факултет, Универзитет у Новом Саду
- 2012. Мастер професор биологије, Природно-математички факултет, Универзитет у Новом Саду
- 2010. Дипломирани професор биологије, Природно-математички факултет, Универзитет у Новом Саду
АKАДЕМСKА, НАУЧНА И СТРУЧНА ЗВАЊА
- 2024. – данас, Доцент, Природно-математички факултет, Универзитет у Новом Саду
- 2021. – 2024., Асистент с докторатом, Природно-математички факултет, Универзитет у Новом Саду
- 2016. – 2021., Асистент, Фармацеутски факултет Нови Сад, Универзитет привредна академија Нови Сад
- 2012. – 2013., Истраживач приправник, Природно-математички факултет, Универзитет у Новом Саду
- 2010. – 2021., Професор биологије у гимназији, средњој стручној школи и основној школи
НАСТАВА И KУРСЕВИ
- Методика наставе биологије 1
- Методика наставе биологије 2
- Савремена образовна технологија у настави биологије
- Увођење у делатност наставника
- Ваннаставне активности у настави биологије
- Школски огледи у настави биологије
- Историја биологије
- Настава биологије у образовању одраслих
УЏБЕНИЦИ
- Лазаревић, Т., Гужвић, М. (2019). Практикум из биологије са хуманом генетиком. Нови Сад: Фармацеутски факултет Нови Сад.
ОБЛАСТ НАУЧНОГ ИСТРАЖИВАЊА
- Методика наставе биологије и екологије
ОДАБРАНЕ РЕФЕРЕНЦЕ
- Županec, V., Radulović, B., Lazarević, T. (2022). Instructional Efficiency of STEM Approach in Biology Teaching in Primary School in Serbia. Sustainability 2022, 14, 16416. (M22).
- Županec V., Lazarević, T., Olić Ninković S. (2023). Effects of Using Project-Based Learning in Biology Teaching. Inovacije u nastavi – časopis za savremenu nastavu, 37(1): 61-74. (M23).
- Županec, V., Lazarević, T., Pribićević, T. (2022). Classes Supported by Digital Technologies: the Application of the Blog as a Virtual Tool in Biology Teaching. Inovacije u nastavi – časopis za savremenu nastavu, 35(3): 120-133. (М23).
- Ninković, S., Olić Ninković, S., Lazarević, T. & Adamov, J. (2021). Serbian teachers’ perceptions of online assessment during COVID-19 school closure: the role of teachers’ self-efficacy. Educational Studies, 1-13 Published online: 27 Jul 2021. (М23).
- Lazarević, T, Miljanović, T., Županec, V., Zarić, G. (2018). The Effects of Using Blog as a Web Tool in Biology Teaching in High Schools. Journal of Baltic Science Education, 17(2), 331-342 (М23).
ОСТАЛО
- Аутор и реализатор семинара за стручно усавршавање наставника биологије одобрених од стране Завода за унапређивање образовања и васпитања. Одабрани семинари: „Између физике и биологије има неке хемије“ (2012.-2014.), „Између физике и биологије има неке хемије “ (2014.-2018.).
- Аутор пет уџбеника и четири радне свеске из биологије за основну школу, одобрених од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја
- Члан Комитета за образовање Републике Србије
- Члан Српског биолошког друштва